Sabiedrība Pašvaldība

Kopš 2023.gada 1.jūnija Ludzas pilsētas valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk-VPVKAC) ir pieejams pakalpojums “Attālinātais ierēdnis”, ar kura palīdzību iedzīvotāji var saņemt vairāku valsts iestāžu speciālistu konsultācijas.

Šobrīd attālinātu personalizētu konsultāciju piedāvā šādas iestādes:

  • Valsts ieņēmumu dienesta (VID) padziļināto konsultāciju fiziskai personai par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek atsavināts personīgais nekustamais īpašums,
  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA)  konsultāciju fiziskai personai par vecuma pensiju, slimības pabalstu, invaliditātes pensiju un vecāku pabalstu,
  • konsultācija par visiem Valsts zemes dienesta (VZD) pakalpojumiem.

Kā saņemt attālinātās iestāžu speciālistu konsultācijas?

  1. Piesakies konsultācijai, ierodoties klātienē Ludzas VPVKAC.
  2. Konsultācijas dienā ierodies Ludzas VPVKAC, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.
  3. Uz konsultāciju ņem līdzi visus ar savu jautājumu saistītos dokumentus, lai tos izskatītu kopā ar iestādes speciālistu.
  4. Ludzas VPVKAC darbinieks nodrošinās sazināšanos ar iestādes speciālistu tiešsaistē un paskaidros visas tehniskās nianses.
  5. Konsultācijas laikā ar iestādes speciālistu varēsi netraucēti izrunāt savu jautājumu.

Papildu informācija par pakalpojumu:

Ludzas pilsētas VPVKAC

ludza [at] pakalpojumucentri.lv